Purple Sky


klicka på bilden för att se den större

Kommentarer
Postat av: Tilda

Svar: Jadu .. haha jag bara tar haha. antar att jag har stora händer??

2008-09-06 @ 22:28:29
URL: http://lillasysteryster.webblogg.se/
Postat av: R O N J A

SV: Tja, egentligen är jag sugen på en helt ny design! ;o Haha. Om du har lust att göra en så får du ganska fria händer, men jag vill gärna ha en meny där uppe som många har (t.ex. Tilda som kommenterat inlägget) med typ: Om mig (som ett popup fönster jag själv kan skriva i typ, haha), Fotografering och en länk till min fotohemsida (dock inte klar än) om det går? :P Sen gärna info om min kamera i meny.



Gärna lite speciell och orginell till utseende, men inte för svår att leta sig runt i. Allt i menyn behöver inte vara i samma ordning som normalt, haha. Bilder till menyn, välj gärna från bloggen någon/några så kan jag skicka orginalen! ^^



Tusen tack om du vill hjälpa mig! :D



MVH

R

2008-09-07 @ 18:51:35
URL: http://royalglamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0