I just can't resist you


bild tagen 14 april

jippi! imorgon ska vi till växjö och jag kollade precis hur vädret blir där, 24-fucking-grader! how nice?!!

skola var det idag. imorse hade vi sovmorgon och sista lektionen, alltså franskan var inställd. redovisade ett arbete på tekniken.. gick lite sådär. jag hatar att stå framför folk och redovisa saker! jag verkligen hatar det, har alltid gjort det.

efter skolan drog jag iaf ner till stan och tog ut pengar till imorgon. när jag skulle cykla hem sen hoppade kedjan på cykeln så jag fick leda cykeln hem istället. :P

nu ska jag jaga ut getingen som flygit in i mitt rum och sedan glo på tv. ciao!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Fin bild:)

Härligt djup.

2009-05-05 @ 01:11:17
URL: http://cnarki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0