NIKON D40

för två år och 1 dag sedan fick jag min kurt. (varför var namnet kurt det första som ploppa upp i skallen?) hahah nejmen KAMERAN såklart! glömde helt att det var den 27 dec jag fick den, samma misstag gjorde jag förra året.

jag har dock vuxit ur den, vem gör inte det liksom. drömmen är en nikon d200 eller d300 men eftersom de inte tillverkas längre lär det bli lite svårt att få tag på en, bara begagnat. det blir dock inte förren om ett jävla tag. men förhoppningsvis så har jag iaf skaffat en innan 2011!

Kommentarer
Postat av: Lisett

Jag känner likadant! har haft min d40 i 1½år, och den känns så sjukt begränsad nu när man väl satt sig in i fotovärlden. Men så fort jag får in pengar blir det kameraköp, dock inte bestämt mig än ;)

2009-12-28 @ 22:16:22
Postat av: SommarStorm

Hej, visst äger du stall Lady på Stallet.se? Skulle gärna vilja ha det stallet, kan även betala.

Fin blogg, headern är skitfin!<3<3

2010-11-10 @ 15:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0