a perfect fantasy

bild tagen och redigerad av mig (såklart) den 1 maj


tjena!

igår satt jag i bara 1 timme och pluggade till SO-provet. haha, så hemskt. sedan satt jag en timme imorse och läste sånt som inte gick och läsa igår, halvsov ju. :P
men det kändes rätt så bra ändå. flöt på liksom. hoppas bara resultatet är lika bra som det känns. haha

annars har dagen varit chill. det enda dåliga är väl vädret. det regnade som fan imorse så pappa körde mig och lillebror till skolan, så när jag skulle hem fick jag gå i ösregnet. hade dessutom bara ballerinaskor på mig. HAHAH, mina sneakers har gått sönder, måste dra och köpa nya! hade dock som tur va en munktröja på mig idag med luva, så den räddade mig typ. några meter i från huset kör pappa förbi och jag hoppade in i bilen, slapp gå den sista biten. :P

idag måste jag göra klart en svenskauppgift. sedan ska jag duscha. OCH IDAG BLIR DET GREYS! yeeey! sedan blir det att sova. trött som fan har jag varit idag.


påtal om ingenting. pappa har köpt ny webbkamera. haha, vår 7 år gamla kamera har lagt ner. R.I.P! HAHAH

Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

fin bild! :)

2009-05-07 @ 17:32:14
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0