Every time I close my eyes, I see my name in shiny lights

idag, Nikon D40 + Nikkor 50mm f/1,8D

Har städat on&off sedan jag vaknade, så fort mamma ropar på mig måste jag springa upp och hjälpa henne, annars chillar jag bara vid datorn, och var även ute och fotade lite innan, för idag är det (till skillnad från igår) fint väder ute, varmt och soligt. 

f.ö. funkar mitt trådlösa internet mirakulöst nu, fattar inte vad som hänt och varför det funkar - den har strejkat i flera månader, men jag klagar inte - nejnej, jag är väldigt glad för nu kan jag sitta var jag vill med datorn =)

nu ska jag kolla på sex and the city - från början, tills mamma ropar på mig igen. c ya

Kommentarer
Postat av: Rebecca

ASFIN BILD SENNA :*

åååh sex and the city, det är kärlek de. <3

2010-05-23 @ 23:25:45
URL: http://rebeccafexby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0