Everything will be alright if you hold on


Asså jag är fan jävligt bra om jag får säga det själv. sitter och leker i adobe soundbooth med en låt som jag inte hittar i bra kvalité i den versionen jag vill ha (finns ett original och en remix, jag vill inte ha originalet),
så då får man mixa ihop sin egna ;)

har en version (remix) som är i bra kvalité, men där det är ett offer som snackar i början, förstör halva jävla låten, eller iaf den bästa delen, och det jag saknar, och en version från youtube (remix här med) med dålig kvalité. så då fick jag klippa bort början från den första och sedan copy-past:a från youtube-låten (början är i rätt så bra kvalité, men resten suger), och voilà, nu är låten precis som jag ville ha den! :)
ett tips till er som lyssnar mycket på musik men som stör er på vissa saker - öppna upp den i soundbooth
och rätta till felen ;)


låten jag snackar om heter f.ö. 2pac ft. anthony hamilton - dear mama;

Kommentarer
Postat av: Rebecca

nice ju!

2010-05-25 @ 09:18:06
URL: http://rebeccafexby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0