music in my <3

Jag älskar att lyssna på musik! det är det bästa som finns, klarar inte att gå en dag utan musik - skulle jag mot förmodan glömma hörlurar eller om mobilen skulle dö eller nått annat skulle jag dö! jag måste ha musik på bussen/tåget, jag måste ha musik när jag är ute, jag måste ha musik när jag sitter i skolan, jag måste ha musik på när jag sitter vid datorn ö.v.h. Jag lyssnar med andra ord ALLTID på musik.

Jag mår bra av att lyssna på musik, speciellt musik som reflekterar mina känslor beroende på humöret just då. är jag deprimerad lyssnar jag gärna på rock och vad vissa kanske skulle kalla "emomusik" haha (lyssnar dock aldrig på hårdrock och sånt - utan mer lätt/poprock) känner jag för att pigga upp mig osv är det hip hop & rnb som gäller - men hip hop & rnb kommer alltid i första hand =)

jag är dock sån som spelar sönder alla nya (&gamla) och bra låtar jag hittar, på några dagar, och när jag gjort det så måste jag ha nya innan jag exploderar. hahah

därför brukar jag gå in på hotnewhiphop.com och andra sidor och leta reda på ny musik :) där hittade jag bl.a. denna som jag la ut tidigare på bloggen. 

hahaha vettifan varför jag skrev detta inlägget men kände helt enkelt för det och eftersom det är min blogg skriver jag vad jag vill! =D höhö



passar väl på att bjuda på en låt jag hittade idag. godis för öronen ♥


Shontelle - Impossible

Kommentarer
Postat av: Rebecca

och sen så har du alltid en hörlur i när du pratar med folk :* men det är supercharmigt!

2010-05-10 @ 21:49:56
URL: http://rebeccafexby.se
Postat av: Rebecca

svar: tacktack sennis <3

2010-05-10 @ 21:55:31
URL: http://rebeccafexby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0