I wish I could fly to the top of the mountains

101001. nikon d40 + nikkor 50mm f/1,8D

zup. blev ingen fest för mig ikväll, visste inte hur jag skulle komma hem så jag ville inte ta nån risk o bli fast i åryd/khamn mitt i natten. så jag stannade helt enkelt hemma men hade det mysigt med piff o puff (a.k.a agnesa o boba haha). hela dagen spenderade jag i mitt rum, städade, dammsög, torkade golvet o massa annat. nu är det fint och fräscht och äntligen kan jag sova i det. hihi men det är dock fett jävla varmt här inne och att ligga under ett fett täcke + min varma laptop i knät gör inte saken bättre. få nog ta och öppna fönstren. 

gjorde precis en "scen" i min flashberättelse som vi håller på med i multimedia-kursen. kom på att jag sagt till läraren att jag skulle jobba lite på den hemma, och dessutom kom jag på att jag har matteprov på måndag. uuuuuuuuusch. det gillar jag inte. kommer faila på de o jag har sagt att gör jag det så hoppar jag av kursen. jag pallar verkligen inte med matte och jag fattar inte vaaaaaarför jag valde det!! visserligen får jag ett IG på den kursen om jag hoppar av men jag tror inte jag bryr mig särskilt mycket. 

nu ska jag kolla på senaste csi: ny och sedan sova. så jag säger godnatt med detta inlägg: GODNATT! :)

Kommentarer
Postat av: these sentences.

Jättehärlig bild, snyggt DOF!

2010-10-03 @ 10:38:44
URL: http://thesesentences.blogg.se/
Postat av: Annica

fin bild ;D

2010-10-03 @ 10:57:07
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: R

du ska inte hoppa av!

Jag kommer också faila, big time!

Måste också städa!

2010-10-03 @ 14:05:42
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0