I can't tell you what it really is

nikon d40 + nikkor 50mm f/1,8D

idag hade jag sovmorgon vilket var stööörtskönt. började vid kvart över 12, men pappa körde mig in till khamn så jag var där lite tidigare och hann äta mat med ida och berivan. lektionen gick väl bra och rätt så snabbt. tog tåget hem sen och nu har jag varit hemma i ca 2 timmar. 

kan inte fatta att det redan är torsdag, skola imon också sen är det helg. helt sjukt, känns ju fan som tisdag eller nått. men det är ju bra att veckan gått så snabbt, det är så det ska va!

usch.. har ont i huvudet och är skittrött, måste in och duscha.. funderar på att ta den där duschen nu och lägga mig i sängen med musik eller nått och sakta med säkert somna...

Kommentarer
Postat av: jenny

fin bild

2010-09-06 @ 16:01:53
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0