I DON’T KNOW WHERE I’M AT

hoppsan. det var ett tag sedan jag skrev något här. har varit för upptagen med mina serier haha. först kollade jag på alla nikita-avsnitten som fanns ute. (aaasbra serie btw) när den tog slut började jag kolla på the vampire diaries. fasen vad bra den är. när den var hypad som mest vägrade jag ge den en chans. tänkte att det bara var en töntig vampyrserie. oj vad fel jag hade. visst, vampyrer finns det gott om i serien men det mixat med häxor och varulvar, ja antingen älskar man det eller hatar det. jag älskar det! haha var helt besatt av den, syrran sa precis "du blir alltid besatt av serier när du är ledig" och jag kan inte annat än att hålla med henne haha. förra jullovet kollade jag på alla säsonger av heroes på några dagar, sov knappt ibland haha. scrubs var det en sommar, och sen entourage. (visserligen var jag inte ledig då men kollade så ofta jag kunde) haha. vilket liv jag har va? serienörd. men who cares, cuz i know i don't ;)

sitter atm och kollar efter lite kläder på nelly. funderar på att klicka hem några toppar och sånt.. det var ett tag sedan haha =)

hörs!

Kommentarer
Postat av: aaaa

aaaaaaaaaaaaaaa

aaaaaaaaaa

aaaaaa

aaa

a

2011-01-06 @ 00:12:24
URL: http://aaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0