Kamerarem

(bild tagen med lilla kameran)

idag gjorde jag äntligen något jag velat göra sedan länge, men inte haft tid eller ork till.

Efter att ha kollat på två filmer i rad, som var ca. 2 timmar/styck var jag så utråkad så jag var tvungen att göra något annat för att få lite liv i mig. Då kom jag på att jag faktiskt hade tid och orken till att fixa kameraremmen. Jag gjorde den lite längre, men framförallt; trädde på(eller in?) "fjärrkontrollväskan" - så nu har jag alltid skiten med mig. (när jag har kameran vill säga).
Först var jag rädd att "om jag drar ut remmarna komer jag inte få in dem igen", men det fick jag! lite svårt var det dock. :P

fast med lite tålamod klarar man allt.  =)


Idag köpte pappa förresten ett cykellås till mig, så nu kan jag ut och cykla. :-)
Det första som måste göras imorgon är att cykla till stan och köpa spån så jag kan städa i sessans bur.

Men nu ska jag leka lite i photoshop. hej så länge eller godnatt!

Kommentarer
Postat av: Amända

Gött! Duktig du är! ;D

2008-12-14 @ 21:30:13
URL: http://amand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0