Planer under jullovet

Jag har bestämt mig för att innan den 28 December, ska jag ha gjort en sak som jag borde gjort för länge sedan!

Jag har inte lärt mig min kamera ännu. Jag fotar fortfarande med "utan blixt"-funktionen bara för att jag inte orkat lära mig kameran och börja fota manuellt. Jag fick min kamera den 28 December förra året, och det är 9 dagar till vår "ettårs-dag". Innan dess ska jag ha lärt mig att fota manuellt! Så svårt kan det ju ändå inte vara. Visst, det tar kanske lite tid att lära sig den, men jag har en vecka och två dagar på mig, och det är mest grunderna jag ska lära mig under de dagar. Lite varje dag vafan. ;P

jaja, ville bara få det sagt. NU ska jag gå göra mitt te. =)

Kommentarer
Postat av: MATILDA

svar: jaa, det är verkilgen underbart :)

2008-12-20 @ 12:37:33
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0