åhhhh.

åhhh. jag vill så hemskt gärna ha ett teleobjektiv. just nu står nikkor 55-200mm på listan.
.. och ett makroobjektiv hade inte heller suttit fel.

man kan ju fyfan inte fota NÅGOT med kitobjektivet. :(:(:(


.. om det bara var så jävla lätt att spara pengar - men det är det inte med 4 kaniner på halsen. okej. jag skyller inte på dem, absolut inte, men de behöver ju också stuffs, och jag kan inte hänga på mina föräldrar efter pengar hela tiden.

.. och sedan fyller man ju inte år förrns i december! jävla skit!

ÅÅÅÅÅHHHHHHHHH!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Becka

Samma här. Men du konfirmerar dig inte då? Du kanske kan fixa de till sommarn med sommarjobb och så?

2008-03-15 @ 19:01:25
URL: http://stillmyworld.blogspot.com
Postat av: senna

becka: nej, jag är muslim, och vi konfirmeras inte.
jo, ska försöka fixa något sommarjobb..

2008-03-15 @ 19:05:11
URL: http://sdervishaj.blogg.se
Postat av: Amanda Brorström

Jag har samma problem. Det känns ju typ inte ens kul att fota med kitoobjektivet..
Ska satsa på ett nytt jag med. ;)

Förresten, Din blogg är urläcker!

2008-03-15 @ 19:26:37
Postat av: senna

amanda:
joo, man vill bara slänga iväg det, eller krossa det. xD

tack så mycket. :)

2008-03-15 @ 19:30:16
URL: http://sdervishaj.blogg.se
Postat av: Jessan

Hmmm.. knep det där, själv har jag gjort ett eget "Blixtra konto", Ha ha!
Nu vet jag inte vad du har för kit 18-55? Tycker faktiskt att var rätt ok...
Men visst fasen är det roligare att kunna byta emellan några stycken;)

2008-04-15 @ 18:23:49
URL: http://jessan.se
Postat av: Hasse

Tja!

Kitobjektivet är ett fantastiskt objektiv för att vara ett kitobjektiv. För dig skulle jag dock rekommendera 55-200 VR objektivet med stativ och f/50 objektivet. Det blir några kronor men du har förmodligen mer nytta av dem än med 18-55an :D

PS. Nikon D40 är den bästa kameran jag har i budgetklassen. Helt överlägsen! DS.

Fota på!

- Hasse

2008-04-28 @ 00:53:51
Postat av: Hasse

jo just det

[email protected]

för feedback tillbaka

- Hasse

2008-04-28 @ 00:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0