Am I bright enough to shine in your spaces?



nu måste jag göra en hemsida till imorgon. koderna ville inte riktigt samarbeta med mig sist så idag hoppas jag jävla att det blir som jag vill!!

bjuder på dessa bilder som jag tog för en stund sen sålänge.
vi hörs senare..


update kl. 23.43:

blev klar med hemsidan för några timmar sedan och har legat och kollat på vänner sedan dess. nu ska jag sova och imorgon har jag sovmorgon, så man får sova ut lite. sedan är det en lektion, webbdesign där vi ska visa våra bildspel. mitt och rebeccas bildspel är askort och sjukt, hahah. men det är iaf något. bättre det än inget alls :)

näfan, tänker inte dra ut på det nå mer, godnatt istället!!

Kommentarer
Postat av: nellie

& det tackar vi Rebecca för :D

2009-12-11 @ 18:06:08
URL: http://dancefuckerdance.webblogg.se/
Postat av: nellie

haha naa ja vet inte det, ja är helt hopplös för ja vet aldrig vad ja ska göra x)

2009-12-11 @ 18:21:55
URL: http://dancefuckerdance.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0