emergency room

nu är jag hemma igen efter 2 timmars prov. det gick väl bra, tror jag. hörförståelsen var lite jobbig, folk utanför salen satt och spelade musik, snackade skithögt, praktiskt taget skrek. så ja, jävligt irriterande och man kom bort hela tiden, hade svårt att höra osv. och sedan britterna med deras jävla uttal. gah. :P haha

men jag hoppas iaf på ett VG. :)

efter provet gick jag och ida och käkade, där träffade vi också agnesa, larisa och jennifer. de är så sjuka hela högen så kul hade vi. :P

sedan drog jag hem och nu sitter jag här. lyssnar på musik och äter det godis som blev över från provet. funderar på att kolla på twilight... blir nog det.



rihanna ft. akon - emergency room. en väldigt bra låt, tkr jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0