in school


tjjaaa.. som ni ser så har bloggen fått nytt ansikte, började för en vecka sedan ungefär med den, men har inte haft tid att lägga upp den, så igår kväll fixade jag det sista och la upp den :) vad tycks?


just nu
sitter jag i skolan, försov mig i morse så jag tog bussen in vid halv 12, så nu har jag svenska. vi håller på med en fördjupningsuppgift som ska vara inlämnad vid lektionens slut, och jag ska bara göra klart själva rapport-häftet eller vad det nu heter och sen är jag klar :)
detta är f.ö sista riktiga svenskalektionen, häärligt! 

och ett stort +++++ är vädret, solen steeeker, det är vaarmt och så jävla härligt - snacka om sommarkänsla!

hej så länge! (:

Kommentarer
Postat av: Rebecca

den är fetasnygg!!

asså värmen, kom tillbkaa <3

2010-05-22 @ 11:08:30
URL: http://rebeccafexby.se
Postat av: Sebastian Skarp

Åhh vilken härlig färg! Mkt fin bild :)

2010-05-28 @ 22:58:58
URL: http://fotoskarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0