She doesn't know what she's done

pic; 2010-05-24, Nikon D40 + Nikkor 50mm f/1,8D

shit, känns som att jag redan fått sommarlov eller nått. skolveckan är snart slut och jag har varit i skolan i 15 minuter under dessa tre dagar. haha

eftersom vi knappt har något att göra så har de som varit klara med allt fått ledigt :) hääärligt va?
imorgon blir det dock inget latande hemma då det är obligatorisk närvaro då treorna ska redovisa deras projektarbeten. och på fredag är det skola som vanligt, med prov och skit. hahaha shit - precis DÄR, då jag skrev ordet "prov" kändes det som tusen knivar i magen haha. usch fyfan vad jag längtar till sommarlovet!

nu ska jag springa upp, äta något och sedan lägga mig, hörs!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

wooow, vacker bild, senna :*

fan vad jag hatar naturkunskap,. :(

2010-05-26 @ 22:50:56
URL: http://rebeccafexby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0