still you insist on repeatedly trying to tell me lies

Nikon D40 + Nikkor 50mm f/1,8D
Fotograf: Senavere Dervishaj. Modeller: Rebecca Fexby & Nikki Söderqvist


I fredags på fotolektionen lekte vi lite med en projektor och olika mönster mot en vit bakgrund. visst, det var grymt men jag gillade inte det så mycket. blev inte supernöjd med mina bilder, fick ingen sån där känsla "wow fyfan vad fin bild" men det blev väl några som funkade, dem ser ni ovan. den första bilden kommer hänga i skolans matsal tillsammans med mina klasskamraters foton. lite kul för jag sa när vi började att "i en av dem tavlorna ska min bild finnas" men jag tycker det är skittråkigt att alla bilder som ska upp kommer vara av samma tema, dvs. antingen som bilderna ovan eller bilder på vattenmålade ansikten (>1,2). jag hade hellre fått välja vilken bild som helst ur mitt arkiv som jag fotat under denna kursen. men finns ju inte så mycket jag kan göra åt saken så jag får väl nöja mig med att någon av mina bilder överhuvudtaget kommer upp :P

Kommentarer
Postat av: Nereida

nu såg jag det du ville visa ;D

2010-11-01 @ 22:12:04
Postat av: Rebecca

Gillar bara min header bild, de andra ser jag så tjock ut på!! x)

omg.. asså jag hatar att vi måste ta dessa bilderna :(

2010-11-01 @ 23:33:23
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0