FINALLY FRIDAY





the script har kommit ut med ett nytt album. jag lyssnade på det för någon dag sen och fastnade för dessa två låtarna. fanns någon till som var bra men dessa var lite bättre haha :)

-
jag är medveten om att det är väldigt mycket musik och väldigt lite fotografier för att vara en fotoblogg men vädret är kasst och jag har inte skaffat nytt minneskort heller för den delen så det blir lite svårt att fota med ett minne som knappt rymmer några bilder, iaf när jag fotar i RAW. sen är ju musik bättre än ingen uppdatering alls ju ;) haha

sitter f.ö i skolan, har idrott. fast jag ska skriva om stress istället. mår inte bra & är sjukt trött, men var tvungen att komma till skolan ändå för jag har väldigt mycket frånvaro så jag har inte så mycket val om jag vill behålla mitt csn haha. men aja vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

grymma låtar ju <3

2010-11-19 @ 10:56:23
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0