Lately I've been hard to reach, I've been too long on my own

Nikon D40 + Nikkor 50mm f/1,8D
Fotograf/Redigering (& smink): Senavere Dervishaj. Modell (& hår): 

idag fotade jag ju ida. det var väldigt fint väder ute men iskallt och stackars ida fick stå i ett tunt linne den största delen av tiden. (jag hade faktiskt också bara en tröja på mig så sådär jätteelakt var det inte haha)
vi fick iaf en hel del bra bilder och båda var nöjda med dagens fotografering. tycker det är väldigt kul att fota porträtt. detta är ju en ny sak för mig och jag vill bara utvecklas mer och mer. 
efter fotograferingen satt vi hemma hos mig och värmde oss, åt varma mackor, drack te och åt kärleksmums som jag bakade igår medan vi kollade på bilderna. myspys ♥

ett tag framöver kommer ni få se massa bilder på ida, hoppas ni gillar dem och kommentera gärna, vad du tycker om bilderna, vad som är bra/dåligt osv! :) puss på er.
Trackback
RSS 2.0