Turn it upside down, Just you and me


18 maj 2010. Nikon D40 + Nikkor 50mm f/1,8D


fredag idag - äntligen
! ska sova hela helgen (är planen iaf). vi hade sista nationella idag, så jävla skönt. matte var det och det kändes lite bra, bättre än första matteprovet iaf. haha

på rasten drog jag, ida och rebecca till briggen, fikade&chillade i någon timme, så kom även elina&rebecka och gjorde oss sällskap. 
sedan var det bara redovisning i webdesign, slutade halv 2 och tog bussen hem en halvtimme senare. 

vi har fullt upp här hemma, mamma städar sönder. vi ska få gäster imorgon, speciella gäster, haha nej men, min faster och farbror ska komma från ks och vara här i 3-4 veckor. så ja, mamma städar sönder och tvingar mig att hjälpa till henne, which i don't like men lite gör jag iaf. haha
en sak är dock säker, som kommer märkas fett mycket på min närvaro i skolan - jag ska undvika hemmet så mycket jag kan = bra närvaro i skolan sista veckorna. haha ;) för ju mer jag är hemma desto mer kommer jag få hjälpa till med att städa/laga mat och allt annat skit, och det pallar jag tyvärr inte. höhöh

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hahahha, naaajs bajs att du ska hänga i skuuuulan nu då ;;);)

jag fick ont i magen av elinas chailatte :O gryyym bild, assåå designen är supergrym. Typ en av de snyggaste jag sett, senna! :O

2010-05-22 @ 11:07:48
URL: http://rebeccafexby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0